Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva går dere med dere som ammer? Hvor kjøper man inn papir duk? servietter? Andre tips? Skal ut å kjøpe inn i dag og gidd ikke gå innom 500 butikker. takk for mange svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en Løiten Lys-butikk i nærheten,så har de det du trenger der.Vil tro at også feks Til Bords har.

Papirduk fås kjøpt på bokhandelen.

Ang amming,så kan du vel ha alt fra bunad,til en vanlig topp.Det er bare litt mer plunder med bunaden,men du ammer vel ikke så ofte..

Skrevet

Jeg brukte bunad. Har separat liv! Ellers har jeg sett mange bruke skjorte og skjørt.

Vi kjøpte papirduk på Europris da!

Kjøpte servietter og lys på løiten. Dyrt, men ble riktig så fint!

Hadde hvit papir duk og brukte lyseblått tyll over. Hadde dekorasjoner med hvite roser og blåbærlyng som vi laget selv!

Skrevet

takk for svar. har lyst å gå i bunad men blir vanselig å gi mat om eg må det. likte bordpynten din. ønsker det enkelt.

Skrevet

Skal antakelig ha bunad i kirka, og ha med flaske hvis han blir sulten. Skifter til ammekjole etterpå.

Skrevet

HeisanN!

Jeg kjøpte papirduker på meny som jeg brukte på bordene der folk sitter.. og kjøpte papirduk ( duni ) på binders som jeg hadde på gavebordet og der kakene sto.

Servietter og bordkort bestilte jeg på www.dku.no.. ( servietter med navn og dato.. kr 3 pr stk.. billig og artig.. ) Fikk det i posten 2 dager etter jeg bestilte.

På bordet hadde jeg en lang lyseblå gjennomsiktig duk.. ( oppe på den hvite duken.. ) gjorde virkelig prikken over i'n som man sier. Den selges i Libris eller på Bohus.. Hadde lyseblå kubbe lys.. og blå glass perler som jeg strødde langs den blå greia som lå i midten..

Av blomster kjøpte jeg faktisk bare lyseblå potter og noen hvite potte blomster.. husker ikke hva de het.. Campanula eller noe.. det ble iallefall helt utrolig nydelig!! ;) Ble kjempe fornøyd!

Hadde dåp i går jeg se.. Hadde på meg bunad.. =) Ikke noe problem i det hele tatt. ( merkelig at folk skal gjøre det til et problem så sant ungen tar flaske da.. ) jeg ga Mathias mat på flaske rett før kirken startet.. så hadde jeg to flasker til med pumpet mm.. selv så gikk jeg inn på do og pumpet meg ett par ganger..

;) Ikke noe problem i det hele tatt =)

Lykke til!! =)

Skrevet

Brukte bunad i kyrkja og skifta etterpå. For meg er ikkje papirduk fint nok for ei slik anledning. Vi brukte kvite damaskdukar som vi leverte inn på vaskeri for å få strøkne. Bestilte enkle blomsteroppsatsar med blå dekorasjon. Dekka med fint servise og sølvtøy. Einsfarga blå seviettar kjøpt på Mega.

Personleg likar eg ikkje alt det "jalla" pyntedillet ein finn på t.d Løiten lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...