Gå til innhold

Noen med erfaring med forkjølelse og babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 5 mnd har blitt forkjøla for første gang. Hun har hoster mye, spesielt på natta, er tett i nesa, sutrete, blank og litt rød i øynene. Hun våkner stadig av hosteanfall, og derfor sover vi ikke så mye sammenhengende. Hun har fått hostesaft og nesedråper. Legen trodde det mest sannsynlig var en virusinfeksjon, men var ikke helt sikker... Hvor mange dager pleier forkjølelse hos babyer å vare? Har dere noen tips til meg om hvordan jeg skal gjøre det best mulig for henne når hun er syk? Er det lurt å holde seg inne, eller kan vi trille en tur? Hva gjør dere når babyen er syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

har en forkjølet liten en selv akkurat nå..:) Han har vært snørrete i 5 dager nå... Han har hatt litt feber,litt bleik og sovet veldig dårlig om natten... sikkert pga den pottetette nesa... men i natt sov han hele natten ,helt til halv 9 i dag tidlig... nesa har endelig åpnet seg;) så han er nok på bedringens vei nå:) han har heldigvis ikke mistet matlysten disse dagene:)

Vi har ikke vært ute å gått turer og sånt...han har kun vært i bil :)

lørdagsnatten sovnet han ikke før halv 3 om natten...=/

Da satt jeg og han inntullet i pledd og jeg ga han mye vann...så fikk han litt melk og en stikkpille(han hadde litt feber og var litt bleik), så la vi oss og da sovnet han . Ellers så har vi kosa mye og bare slappet av innendørs:)

Blir nok sikkert en trilletur på oss i morgen,ser det ut som. Han er pigg i dag;)

God bedring til prinsessa di:):)

Skrevet

Hei meg og løveungen.

Takk:) God bedring til din lille også! Min har heldigvis ikke feber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...