Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg ønsker ikke å amme mitt neste barn. Og vet ikke hvorfor selv engang fordi forrige gang koste jeg meg masse med det. Nå har jeg overhodet ikke lyst og har kviet meg for dette hele svangerskapet.. (fremdeles gravid)... Så jeg kommer til å bruke flaske fra starten av... Noen andre som gjorde det? Hvordan blir det løst på føden? Har de flasker osv der? Og hvordan blir det mottat? Har en følelse av at jeg vil bli sett litt "ned" på av de som jobber på barsel??
*shehasmyheart* Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Hei:) Jeg har en venninne som ikke ville amme. Det stod på papirene hennes. Og hun fikk ikke en eneste kommentar ang det på barsel. Hun hadde ingen problemer. Men det varierer sikkert. Jeg syns, ihvertfall her hos oss, at det ikke er så stort ammepress lenger. Tror faktisk at noen skjønte at det ble litt for voldsomt... (hva andre har opplevd vet ikke jeg...så snakker kun for meg;) ) Flasker og alt har de på avd. Er jo mange som må pumpe feks og gi med enten kopp eller flaske. Jeg måtte det. De har også mme der. Det måtte min lille snupp få et par gange der. Jeg er sikker på at det går fint. Du kan jo kanskje snakke litt med jordmor du går til? Eller legen din? Det er mange meninger om dette emne, men jeg velger å ikke si så mye. Vil bare si til lykke med barnet, og lykke til med fødsel og alt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå