Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... vekke gutten min får å få i han mat?? Det er jo sjelden han sover mer enn 4 timer om dagen, men når trenger jeg ikke lenger å vekke han??? Nå er han litt over 2 måneder, og legger godt på seg, var 5 kg ved fødsel og er nå rett over 7 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noen spesiell grunn til at du begynte med det? Jeg har aldri vekt mine for å mate de, for de pleier å våkne når de er sultne uansett. Det er bare de med for lav vekt som får anbefalt dette, etter det jeg vet.

Skrevet

Da kan jeg ikke tenke meg at du trenger å vekke han.

Trodde bare det gjaldt babyer som ikke får i seg nok mat? Gutten din høres jo ut som han er stor og god:-)

Skrevet

Morsomt, vi fikk baby med bare en dags mellomfrom. Mitt knøtt er mindre enn gutten din, men har aldri vekket ham selv om han til tider har sovet lenge. Det går sikkert bra det =)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av HS at man skulle vekke små babyer om dagen, at de ikke skulle gå mer enn 4 timer uten mat. Hm... Men det er godt å høre at jeg ikke trenger å gjøre det lenger=) Er jo bare et par ganger det har vært aktuelt å vekke han da, men er nå godt å vite! Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...