Gå til innhold

Hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til tider så vondt i hodet. Drikker masse vann, så det kommer ikke av det! Noen andre? Eller noen med et godt tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig med hodepine, men ikke godt... Spør legen du om han har noe godt råd.. Jeg hadde hodepine i flere uker, men d gikk over.. Vær mye ute å fortsett å drikk masse vann.. Spis frukt og grønt osv..

Skrevet

jeg sliter med svangerskaps migrene.. ingenting funker her.. av tabletter vi kan ta eller mengder med vann.. men har vært på akupunktur 2 ganger nå... og fra kronisk migrene har jeg gått til kunn 2 dagers anfall :) verdt å prøve

Skrevet

Hatt mye av det i det siste jeg også. Skikkelig dunkehodepine som ikke bryr seg om verken rikelig drikke eller Paracet... ordentlig slitsomt. Men nå har jeg funnet ut at timene mellom 14.00 og 18.00 er bedre, så jeg passer på å gå i butikken og få frisk luft etc i den tiden. Forhåpentligvis gir det seg om ikke så lenge....

Skrevet

Heisann follkens!!! Hodepine ja...grusomt....jeg gikk til legen jeg...det var så voldsomt...satt skikkelig i panna....d viste seg at jeg hadde bihulebetennelse!!! (!)...å d uten snue??...sjønte ingenting jeg...legen sa jeg skulle forsøke med saltvannsoppløsning og otrivin,mye vann etc...å da kom forkjølelsen...! Det løsnet skikkelig!!...tenker jeg går noe tett i nesa lengre enn andre siden jeg er gravid men....hodeverken ga seg iallefall!!! prøv da vel...? kanskje d bare har tettet seg til hos deg?...er verd et forsøk iallefall..? god bedring folkens...

hilsen sylta....dedd i desen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...