Mamman til gullet og klumpen Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg MÅ bare få anbefale isaksen blomster i lillestrøm, de tar ikke arbeidspenger for å lage bukett!!!!! I tillegg er hun som driver den fantastisk dyktig. Jeg skal ha enkel liljekonvallbukett, og skal betale ca 1000 kr for denne ( er utenom sesong og blomstene må bestilles fra nederland, koster 150 kr pr lille klase med 10 stilker) Siden jeg skal ha enkel bukett uten masse stifter og dråpeform så tar hun ingenting for jobben!!!!!!! Først sa hun at det ville koste ca 6-700 kr, men når det var så billig så ville jeg ha litt flere liljekonvaller i buketten og da blir ca 1000 ) Da jeg var på interflora på strømmen storsenter for å forhøre meg om liljekonvall bukett så fikk jeg inntrykk av at det ville koste bortimot 5000 kr, for det er sååååååå dyrt utenom sesong sa de. (Jeg skal ikke ha det om det er så dyrt som 5000 kr sa jeg," Ja, det er VELDIG dyrt" var svaret, derfor har jeg fått inntrykk av at prisen ligger deromkring) Jeg er helt utrolig glad for at jeg helt tilfeldig gikk innom isaksen blomster i lillestrøm, hun har også en drøss med engelske blader med bare brudebuketter. Så her finner dere mye inspirasjon jenter. Hun fortalte at de er 1000- 1500 kroner billigere på store oppsatser enn andre blomsterbuketter, de andre tar så mye i arbeidspenger, men hun ser fortsatt på yrket sitt som ett serviceyrke. Men om dere skal ha en avansert brudebukett som det tar noen timer å lage så tar hun nok betalt for jobben, men alikevel en brøkdel av veldig mange andre. Blomsterbutikken ligger forresten vegg i vegg med isaksen begravelsesbyrå, ved parkeringsplassen som er utenfor Meny. Vet ikke om dette teller som reklame jeg, men jeg måtte bare anbefale henne. Så får heller moderator slette innlegget mitt, om de syns det er for gæli.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Hei du, Tusen takk for tips! Kommer selv fra Strømmen, så dett skal jeg sjekke ut Takk igjen!
Gjest Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 takk for tips.. da skal jeg også ta meg en tur dit å titte=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå