Gå til innhold

Hooooi,det er mandag.hvor ble det av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

den konfirmasjonsforberedelsestråden da?????

JEG trenger et kraftig spark bak...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BANG!!!!

Du fikser hvite duker, jeg pusser trapp!

:-)

heia heia heia heia heia

Skrevet

Du kjøper ferdige invitasjoner, konfirmanten skriver på.

Du bruker telefonen en formiddag og vips så har du bestil lokale, blomster, mat og drikke. En kveld med telefonen så har du bedt 5 av dine venner/naboer om å bake en kake for deg. Bunadskjortene leverer du inn på renseriet nå så er den nystrøket i god tid før den store dagen.

Klær til konfirmanten tar du på en bytur med innlagt cafètur.

Be andre om litt hjelp er det aller beste så sparer du helsa. Resten av familien klarer fint å hjelpe deg, bare definer ansvarsområdet du, så ordner det seg nok :o)

Vi sparker jo ikke her inne, så du får nøye deg med et lykke til med dine nye tilværelse som delegeringskommandora :o)

Skrevet

Alle gode forberedelser starter med en god kopp kaffe, en kulepenn og et ark. Så noterer man ned ting i den rekkefølgen det bør gjøres....

Mens man nyter kaffe og kanskje en arbeidskjeks...

Skrevet

Jeg heier på deg!!!

Jeg sparker ikke jeg, sjø. Men heie gjør jeg! ;-))))

Skrevet

jeg er visst den enset som sparker her he he he

jaja, snill inni i alle fall... slem uttapå.... eller var det omvendt.... litt usikker :-)

Skrevet

Jeg sparker heller ikke...Så jeg heier jeg også!

Og siden Dritgrei er opptatt med trappen er det vel min tur til å ta på det populære og råkule elgekostymet, som bare er et must under viktige heiingsoppdrag...og så spretter jeg som en kenguru rundt med det på, mens jeg roper de stiligste og mest motiverende heiaropene du kan tenke deg... med høye duskesvinginger og kneløft...

Når jeg har blitt støl og hes, satser jeg på at Dritgrei er klar for å ta en tørn hun også...(Og hun er vanvittig god på heiing med fanfare og trompet soloer altså)

Nå tenker jeg du fikk fart på saken ja...!!!*skratter*

Heia, heia...

Skrevet

Hvordan går det, Goguttattpåklatt?

Hjelper det at vi heier?

:o)

Skrevet

Hoi, hoi!

Har vært å shoppa i dag. Babytøy, så det blir det ikke akkurat så mye komfirmasjonsforeberedelser av.

Men nå har vi mindre enn fire uke på oss. Det må jo gå bra. Har ingen kontroll på hvor mange som kommer til oss. Komfirmanten har ikke sendt ut de siste invitasjonene ennå (Det er greit å overlate noe til dem også?)

Duker var det en som skrev. Jeg skal strakst telle opp mine og andre sine(!)Hvor mange må vi ha til en sånn 20 og noen gjester?

Så tenkte jeg hardt på lys, servietter og annen pynt i dag når jeg var ute å shoppa. Kanskje det blir utplukka fordi det er mange som skal ha selskaper i mai.. Lurer på om jeg skal kjøpe inn noe i kveld eller i morgen.

Dersom det er noen som liker å stryke er det bare å melde seg...

Spark, spark - spark gjerne litt tilbake er du snill:-)

Skrevet

hehehehe =)

"ler så jeg rister her" =0)

dere får virkelig sagt det.

Dritgrei.takk får smellen.den funka,nesten...håper pussinga di ikke tar overhånd nå da...du er enormt flink til å heie.å flink som tør å gi meg en smell,hehehe

Trollmora:eldste sitter å tegner utdrag til bordkort,og hun skal lage innbydelser.yeh,jeg får hjelp =)

Msb: kaffe ja....kanne nr 2 er påbegynt,kulepenna er tørka ut,mer kaffe kvelt ned,og ja......=)

Urtete: hører heihei helt hit jeg,hehehe

dritgrei nok en gang...du er snill som bare det =)

Phantomet:her ble det bom stopp.da jeg ser for meg deg,i elgkostyme,,,mens du hopper som en kenguru,med dusker !!!!! hahahahhahaha,.jeg knakk bare helt.ler ennå jeg.for jeg ser deg for meg mens du spretter rundt og oier =) tenk for en overskrift det hadde blitt da...=0)

Travelmor:shopping er bra,uansett hva.bare det shoppes,hehehe

vi har det styggtravelt,og nå haster det virkelig...duker? næææh...

skjorter? tjaha?? tror nok dette blir vanvittig travelt,heheh

tenkte jeg skulle bestille servietter jeg.men har glemt det...skal se om jeg finner adressa å høre med henne.ble veldig fine di vi kjøpte til dåpen =)

lys og pynt ja...der sier du noe.har heller ikke tenkt på det.ikke helt på farver heller.konfirmanten selv mener grunnfarva skulle være skarp grønn.....blæh sier jeg da.sånne gosjgrønne duker under.....osj...

her kommer et spark tilbake jeg "KADONK" !!!!

Å jeg fikk meg en goooood latter da jeg leste svarene,hehehehe

Skrevet

Så bra da, en god latter forlenger livet vet du :o)

Ikke glem å gi konfirmanten noen skikkelige oppgaver da!

Sambaorkesteret tar snart overhånd med elgdansende phantomet med en sparkende dritgrei i hælene så jeg tenker dette går greit!

Skrevet

heia heai heia heia heia heia heia heia heai heia

ser du meg..... phantomet har fortsatt på det elgekostymet så jeg måtte ta på denne delfindrakten....

heia heia heia heia heia heia heia heia heia heia!!!!

Skrevet

eg nøyer meg med å heie, du har allerede fått masse gode råd ser eg!!

heia heia heia

LYkke til!

Skrevet

Heia heia heia - dette blir så fint så!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...