amilde 11.06 Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg er muligens gammeldags men jeg liker best at nyfødte babyer er kledt som babyer. Synes ikke at en baby på to uker skal ha samme antrekk som en gutt på 8. Hva synes dere?
Mia_I Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Synes myke tekstiler er best, jeg! Innbiller meg iallefall at det må være behageligere for babyen...
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Har ikke kjøpt noe dongeri jeg nei.. Kjøpt ei bukse i str 62, men den er litt mer tøybukse enn jeans. Syns de skal få ha på seg lette gode bukser når de er så små
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Helt enig med deg, har gåt til innkjøp av flere sparkebukser til nestemann jeg nå, for sist fikk vi så mye upraktiske klær, som hettegenser og dongeri bukser... De er som sagt veldig upraktiske og stive og jeg kan ikke tenke meg det er noe å ligge å sove med slike klær. Dessuten er det søtest med baby klær til baby...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Så godt å høre at de fleste tenker komfort for den lille nyfødte.Jeg synes ikke man skal ha på stive/upraktiske klær før babyen i det minste kan krabbe rundt..Man må tenke seg selv i babyens situasjon, bare ligge på rygg og ikke kan si fra at det strammer eller er ubehagelig.Skrike ja, men det er ikke alle foreldre som skjønner årsaken kan være de moderne klærne!
veldigspent:) Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 jeg har fått en dongeribukse av vordende tante i størrelse 54:) og den er virkelig myyyyyyk:) men så er den ganske dyr også... kjempe søt er den:)
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Jeg synes nå det er litt søtt ... eller kanskje rettere sagt tøff med et sånt "skikkelig" antrekk iblant. Så jeg har kjøpt en i hver størrelse med caps og sko og det hele, men resten er "riktige" babyklær.
Januar 2010 <3 Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 jeg var å skulle handle en habitt til babyen je hun skal ha på vei hjem fra sykehuset. Ønska meg ei sparkebukse til babyen...men det er da nesten ikke å oppdrive lengre... Syns liksom d er fint at babyer ser ut som babyer jeg da...hm..Så da ble det en søt liten kjole istedet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå