Gå til innhold

Skrekkblandet fryd...


bergen81

Anbefalte innlegg

Testet svakt positivt i morges, men bruksanvisningen sa at strek er strek, uansett styrke, så hmmm, jeg er vel muligens gravid jeg da.. Jeg er litt i den "nei, gud, dette kan vel ikke stemme"-fasen akkurat nå, så vil ta en test i morgen også, bare sånn for sikkerhets skyld. Var overhodet ikke planlagt, men vi er glade begge to. Er riktignok veldig bekymret for alt jeg ikke har gjort riktig, folat, alkohol etc. Noen andre som har det sånn, eller er alle dyktige planlegger her inne? I fjor høst tok jeg pause fra arbeidslivet for å studere og er nå i Danmark.. Håper derfor (hvis jeg altså er gravid...jada, litt skeptisk) at jeg kan døyve min ensomhet og savn etter venninner her inne... Noen andre i utlendighet? Har heldigvis termin til jul, og da er jeg jo hjemme i gamlelandet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.

Jeg tok test i går, å ble kjempe glad.GRAVID. har drukket alkohol jeg og,men det skal nok ikke være så farlig. vi drikker ikke videre nå hvertfall. d som har sjedd har sjedd. ikke tenke på d,se fremover i steden. lykke til videre hvertfall :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koste meg med rødvin i påskeferien, og testet positivt siste dagen av ferien... Ble overrasket og tenkte så klart at jeg skulle ønsker påsken hadde vært alkoholfri, men man kan ikke leve på tuppa bare fordi man muligens kan bli gravid den måneden... Ikke bekymre deg, så lenge man er fornuftig så etter at man har testet positivt tror jeg alt går helt fint. Kjøp folat og Omega3 nå, det holder lenge. Vi snakkes! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...