Gå til innhold

overtid... ERK!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager over no.. vet jeg ikke skal klage enda. andre her inne som er lengre på overtid.. men HERREGUD så kjedelig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke noe gøy det der. Det er bare å bruke tiden på alle mulige kjerringråd! ;) Kanskje bestille time til akupunktur, frisøren, fotpleie eller noe? Da kan det hende h*n ser sitt snitt til å komme, vettu! ;)

Skrevet

det er grusomt..... er nå 10 dager på overtid og er møkka lei.....

Føler med alle på overtid.....

Skrevet

2 dager over hær og...men HÆRREGUD kor kjedelig....vil jo se guttn no:)

Skrevet

Æsj ja, jeg er 13 dager over tiden i dag! Absolutt ikke noe moro!! Så i morgen skal jeg på overtidskontroll på Ullevål. Gleder meg veldig til det nå, skal bli godt og få litt hjelp slik at vi får litt fortgang på tingene. Har gått med rier siden lørdag ettermiddag, men de blir aldri regelmessige. Kommer med 20 minutters mellomrom en stund, men så blir de borte noen timer igjen....Det er vel det de kaller modningsrier...Litt av en tålmodighetsprøve dette her:-) MEN, i morgen håper jeg endelig det er min tur! Er jeg heldig ligger jeg med nurket vårt på brystet i løpet av morgendagen:-)

Lykke til til dere andre da! Vet akkurat hvordan dere har det!

Skrevet

uff..... føler virkelig med deg!

Skal føde på ullevåll selv, og de er jo helt imot å sette i gang noe tidligere en 14 dag! Har prøvd å få de til å sette meg igang, men de vil ikke! Du må ha masse lykke til i morgen da!

Skrevet

Takk takk:-) Og lykke til til deg også! Det går nok veldig fint tenker

jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...