Gå til innhold

Juliklubben 2006 - hvor er dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten helt stille inne på julisidene, så må lage ettterlysning her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått eget forum se her:http://julibaby.informe.com/

Skrevet

betyr det at juliklubben her inne er"nedlagt"?

Skrevet

Hei, hei!

Beklager at det har blitt så stille på oss juli-damene!

Har lagt inn litt beskjeder på juli-klubben, men kan liksom ikke reklamere for mye... ;o)

Det var så mye tull med DIB, så vi har faktisk opprettet et eget forum. Besøk oss på: julibaby.informe.com

 

Der er det minst like mye aktivitet som vi brukte å ha på juli-klubben her tidligere! :o)

 

Velkommen!

Skrevet

Den er vel ikke nedlagt...

Men så og si "alle" har blitt med over til det nye forumet!

Velkommen! :o)

 

(Det er et litt annet forum, litt uvant å bruke i starten, men veldig artig når man blir vant til det. Mer personlig, med bilder og sånt...) :o)

Skrevet

Håper den ikke blir helt nedlagt her inne jeg da. Jeg er en av de som ikke er superaktiv der inne, men bruker den av og til og da blir det litt mye med det andre forumet.

Skrevet

Vet ikke hva DIB kommer til å gjøre, om de legger ned klubbsidene når aktiviteten går ned??

Vi tok en kjapp avstemning inne på det nye forumet, ser ut til at folk flest ønsker å holde seg på det nye forumet... Men det er jo fullt mulig å komme innom på "gjestevisitt" der også, behøver ikke å bruke det masse selv om man kommer innom. Mange av oss har lagt til litt bilder og sånt, men det er flere som ikke har bilder, det er jo bare en liten ekstra-finesse for de som ønsker! :o)

 

Håper dere har lyst til å komme inn til oss! Lite eller mye, dere er hjertlig velkommen! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...