Mamma&LilleKrølle Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Ja når setter dere frem stellebordet frem på badet, ordner klart senga, ferdigvaska alt, pakka baggen til sykehuset, og slikt?? Ofte så gjør man kanskje litt nå og da, men har dere satt en frist for når dere synes alt bør være klart?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 satt det frem da jeg kjøpte det..rundt uke 30 var det..=)satt frem senga i forrige uke..=) (termin 27 mai)
_Mita_<3 Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Her satt vi opp alt og plasserte ting der det skulle for ca 3 uker siden:) mangler bare babyen..hehe:)
Singelmamma og banden Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Alt er på plass, og det er pakka bag til både meg og de to jentene mine (som skal bo hos andre mens jeg ligger på føde og barsel). 8 dager til termin!
Pianutten Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Hei Ariana! Jeg er i uke 29 og er 100% sykemeldt.. Synes det er litt koselig og ha noe å stulle med når jeg går her hjemme med bekkenløsning og ikke kan gjør så veldig mye annet enn å vente på at tiden skal gå. Så jeg har begynt å vaske babyklær.. I går strøk jeg et sett med sengeklær, som skal være i vogna, og jeg la det på også. Det er ikke fordi jeg er hysterisk...er vel heller...små gleder Koselig og gjøre litt etter hvert synes jeg. Vi skal kjøpe stellekommode iløpet av 1mnd nå og kommer til å sette den sammen og sette den rett på badet og så begynne å legge over klærne og alt som skal i den etterhvert da. Seng har vi ikke kjøpt enda, lillepojken her skal ligge i kurv på soverommet vårt den første tiden. Derfor blir senga kjøpt senere... Ellers er det mye jeg kunne gjort unna allerede nå, men jeg synes det er litt godt å ta ting litt etterhvert og heller kose oss med å stelle i stand, enn å stresse med det. Barnerommet er heller ikke ferdig enda, det trenger det forsåvidt ikke å være heller ettersom han skal bo inne hos oss den første tiden. Men samboeren min skal male ferdig listene og legge de på igjen ikveld, så vi kan lufte rommet godt, før vi begynner å sette innpå vogna, kurven, dynene og alt det andre utstyret, som skal stå der inntil videre.. Akkurat nå står det på kontoret og der er det VELDIG fullt...hehe. Så..nei..har egentlig ikke satt noen frist for når alt skal være ferdig, men jeg tenker som så at jeg ønsker at det meste av det vi trenger de første ukene skal være i hus senest 14dager før termin Da er det greit å være klar synes nå jeg Men husk...det viktigste er at du koser deg med det! Lykke til
Singelmamma og banden Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Får legge til at jeg er alene om dette da, så ikke bare bare å skulle ordne noe etterpå med en baby og to storesøstre...
2 gutter og 1 jente Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Jeg fixa senga og barnevogna og fikk vasket ferdig klaerne forrige helg. naa er det 13 dager til termindato. stellebordet staar fortsatt klappet sammen, og senga staar ikke der den skal staa (gjemte den litt bort foreloebbig) men det er klart ihvertfall!
Solskinnsdag Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Heisann! Vi satte opp stellebordet og sengen for et par uker siden, har termin om 5 dager. Jeg hadde så masse maserier da, så min kjære bestemte at nå skulle det gjøres, i tilfelle nurket skulle komme. :-) Bagen pakket jeg også i samme rennet. Og vognen står klar i gangen, men det har den nå egentlig gjort siden vi kjøpte den. Har bare hatt på et laken i den da, må nesten se det an om vi skal bruke ullpose eller dyne når nurket kommer, kommer an på tempen ute det da. Så det meste hadde vi klart for et par uker siden. Jeg stresset ikke så mye med det, mente sambo kunne fikse endel når vi ligger inne likevel, men han ville ha meg med på det, vil vel ikke gjøre noe feil da vettu... for han vet jo så innmari godt at mor har sine klare meninger om hvordan hun vil ha det da... ;-)
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Jeg har termin 26 juni og har tenkt å ha alt klart til jeg går ut i permisjon. Skal bare kose meg og dulle og stelle med ting de siste ukene=)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 Jeg har gjort det nesten klart, men det står ikke på badet enda, blir nok ikke satt inn dit før vi kommer hjem fra sykehuset, eller sambo gjør det mens vi er på sykehuset...
keisersnittnr3 Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 Har vaska klærne,og funne fram vogga,(har beisa den og sprinkelsenga,kommode) stellebordet har me funne fram men setter det ikkje på plass før badet er ferdig om ca to veker. 29 dager igjen til ks. Skal vaske og stryke sengklærne til vogn og seng denne veka:) Då har eg vel bare igjen å kjøpe kremer o.l til babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå