camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hei. Det er sikkert noen som har noen gode tips til hvordan man best får bukt med sår stump\bleieutslett. Mini er løs i magen, og har hatt sår stump i straks to døgn. Smurte første dagnet med Rikshospitalets barnesalve, og nå siste døgnet med sink. Bytter bleie ofte. Ikke blitt spesielt bedre. Hjelp, noen?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Vidunderkremen Spesialkremen til Sebamed! Gullegod!!!!! Tørker ikke ut huden som sinksalve, beskytter huden mot væske samtidig som den gir fuktighet til huden.
Mamma'n t A & M + lille Emma Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Hei. Ikke kjekt med rød og sår stump nei:( Jeg bruker gul vitapan salve til snuppa mi når hun er sår...funker fint for oss... Lykke til....
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 ha på potetmel ved hvert bleiestell til han blir bra, kun det som funker her, har prøvd div salver zink og olje.
Oliver kom 3009 Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Heisann. La Mini ligge med stumpen bar et par -fem minutter etter at du ha skiftet bleie. Og etter smører du inn med den salven du liker best. Dette hjalp gutten min i alle fall, men det gikk litt tid før bleieutslettet forsvant. Så må nok SMØRE deg med litt tålmodighet ;-) Vet det ikke er lett når poden ikke har det bra. Lykke til :-))))
Gjest Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Det eneste som hjalp her var å vaske under rennende vann uten klut, lufttørke stumpen og ha på potetmel til stumpen ble bra. Men bebiser er forskjellige, akkuratt som oss voksne
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 HUSK! Om du har på potetmel, er det viktig å kjøre det i mikroen eller bakerovnen litt først! Potetmel inneholder nemmelig er allergen, som kan irritere noe helt grusomt! Dette forsvinner om an varmer det opp:) Vi bruker potetmel hver dag, og dette funker! talkum er oppskrytt...
blid og fornøyd! Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 purelan fra medela!! OGSÅ til såre brystvorter, ingen farlige stoffer bare lanolin. koster ca 120 kr, det er den virkelig verdt. ps. den virker litt seig/klissete før den trekker inn, men det går fort over:)
Mamma til 2 godklomper Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 kva eter beibien? min fekk skikkeleg sår rumpe på maisgraut. dette forsvant då eg bytta graut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå