Gå til innhold

Trenger hjelp..er helt desperat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så trøtt nå at jeg kaster opp. Brekker meg og har vondt i hodet. Nettene blir tøffere og tøffere.

I natt har jeg sovet 3 timer.

Jenta mi har ikke sovet siden 3 i natt og jeg er helt ødelagt. Har hatt henne i vogna og rugget gått med henne på armen og alt mulig.

Jeg blir snart sprø i hodet jeg.

Begynner å grine av utmattelse. Hun er 6 uker og ligger med stoore åpne øyne i vogna nå og småsutrer av og til. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Ser ut som hun går på speed liksom.

Virker overtrøtt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å spille en beroligende lyd for henne? Vaskemaskin, støvsuger..alt som durer litt.. Min jente var ganske lik, og det eneste som fikk henne stille og søvnig var slike durelyder.. Sovnet alltid når jeg dusjet eller lagde mat (kjøenvifte)..

Håper det ordner seg for deg snart. Har du ingen som kan avlaste litt?

Skrevet

har du mulighet til å sove litt på dagtid,når hun roer seg?Eller er du hjemme med størstemann også?

Skrevet

hei

kan sove litt på dagen, men det er jo problemet i dag at hun ikke sover nå heller...ååå er såå trøtt og hun såååå våken...stakkar...morra er helt utslitt så blir ikke mye koseprat akkurat

Skrevet

men om ho kose seg i vogna kan ikke du slappe litt av på sofan.. ??? eller feks legge dere begge på sofan...

en gang æ va sikkeli trøtt så la æ mathias innerst å så kosa vi bare..

æ sovna.. å han sovna etter vært!!!

Skrevet

Knøttet mitt var også sånn i perioder...endte med at jeg satte bagen hans ved siden av sofaen og sov til han gråt også tok pappan seg litt av ham på stua mens jeg sov da han kom hjem fra jobb....kun foring som var "lovlig" vekkegrunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...