♥Cherrypie♥ Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg er 22,snart 23 og syns d er forferdelig kjedelig å gå hjemme/trille alene på hverdagene! Noen nybakte jan/feb/mars mammaer som vil være md i en trillegruppe i bærum (bekkestua/hosle/eiksmarka) etterhvert? :-) Skriv dere på her davel? Klem
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Bor desverre ikke i området, men dytter litt for deg:)
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Fikk baby i nov, men bor på Bærums Verk så det er litt langt unna :-) Er sikkert noen andre Bærumsmammaer her som bor i nærheten. Og du får vel tildelt barselgruppe på helsestasjonen, det anbefaler jeg, da kan man trille tur og gå på cafè med andre som har like gamle babyer. Det er kjempekoselig :-)
Mammas 2 sjarmtroll<3<3<3 Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Skulle gjerne vært med, men jeg fikk jente i april i fjor da. Så hun er jo nesten 1 år allerede. Venter en gutt nå i juni da Men bor på Gjettum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå