Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 får alle her orgasme kun av penetrering? elller må d stimulering av klitoris til?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Nei, jeg får ikke orgasme av penetrering. Men, kjenner han treffer g puktet, for jeg er en av de damene som spruter.. Hehe Stimulering av klitoris må til ja!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 penetrering å stimuli, ja. men i noen stillinger går det faktisk å gni klitoris mot kroppen hans til det går (samtidig som han er inni deg). tok meg noen år før at jeg fikk det til. blir liksom som å galoppere istede for å trave:) heldig du, foressten, som har funne g- punktet. misunne deg dær.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Nei.. her må nok stimulering av klitten til ja. Og enda da er det sjelden jeg får det til sammen med mannen. Klarer det best alene, for da hjelper fantasiene til.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 klarer det ikke alene en gang, er såå nær så nær noen ganger når han slikker og fingrer meg lenge, blir helt varm og kjenner det skjer noe, men så stopper det bare opp?? hjelp meg?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Har ofte hatt det sånn jeg også at jeg nesten kommer, men så stopper det liksom opp... Har funnet ut at når jeg onanerer eller har sex er ikke målet å få orgasme! Jeg legger meg ned alene o bare koser uten å stresse når det begynner å nærme seg. Hvi det ikke går stopper jeg opp en stund og finner på noe annet og hvis jeg da legger meg ned igjen og koser er det ofte det går allikevel:) Og kosekrem er seff viktig, men det har du sikkert skjønt allerede.. Håper dette kan hjelpe!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 det er ikke mye jeg skjønner, ung og uerfaren som jeg er:) kosekrem?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Jeg får så sinnsykt orgasme når jeg sitter oppå og rir han, da går det så det synger for meg, sårlig når han masserer puppene mine samtidig, mens jeg har en finger i rumpa hans! hihi... kom hjem nå snart, gutten min...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Glidemiddel:) Eller spenol krem som du får kjøpt i butikken eller matolje funker veldig bra!! Blir litt ekstra deilig da...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Nå får jeg faktisk orgasme uten noe særlig stimulering av klitoris til (er jo ofte litt borti klitoris under forspillet, da...), men det tok faktisk noen år før det gikk mer enn en gang i året... Funker best når jeg ligger på topp og bøyer meg litt opp slik at han kan kose med puppene mine. Det liker jeg så godt:) Er ikke alltid jeg kommer, da, kanskje 70% av gangene? Før var det kanskje 1%... Hjelper å prøve seg litt fram og bli trygge på hverandre. Og å ligge på topp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå