RockMyWorld Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 For en utrolig morsom opplevelse. Vi visste det var jente fra ordinær ul, og legen sa nå at det var en gutt uten testikler og penis:-) Alt sto bra til, og vi fikk de utroligste bildene. Hun smilte til om med på ett...holdt på å le oss ihjel vi og. Hun er litt svær da, legen mente vi måtte investere i gode babysko, for hun kom til å gå ut fra fødehjemmet på egne ben...HAHA! Han antok at hun kom til å bli ca 4,5 kg....jaja!!!
Mia_I Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 hehe, morsomt med 3d!! Får liksom et helt annet inntrykk av babyen da. Lykke til med stor jente!! Vår trodde de kom til å blir drøyt 3,5, men det er jo veldig usikkert da. Kommer vel an på hva vi spiser de siste ukene også...
wenchejinta Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 så artig, har selv vært på ultralyd 3 ganger i løpet av svangerskapet å fått de til å ta 3d bilder på de 2 siste, kjempeartig, blir litt mer virkelig da, får jente jeg også, og beregnet til å veie +/- 4 kg
kokelimonke Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 hehe, var du på majorstuaklinikken hos Molnar? var der forrige uke og han sa akkurat det samme til oss; at om dette ikke var en jente var det en gutt uten penis og testikler...! men ville ikke estimere fødselsvekt hos oss da, han sa han aldri hadde gjetta riktig. Men moro var det jo, selv om jeg synes de ligner på små romvesener på de bildene..
RockMyWorld Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2007 Jeg var på Majorstuaklinikken hos Dr.Molnar. Han snakket helt vanvittig, men morsomt var det. Jeg skal passe meg skikkelig for mat den siste tiden nå: NO MORE CANDY!!!! Kanskje jeg berger meg ned et halv kg elle rnoe. Jaja, ungen må ut uansett den, så ingen vits i å tenke noe mere på det. Gla det fortsatt er jente da...har kjøpt litt vel mye jenteting liksom...hihi!!!
kokelimonke Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 hehe, ja han snakket en smule rart, måtte fokusere veldig for å få med meg alt han sa! Så på juliklubben at du skal på føde A på ullevål, det skal jeg og, kanskje vi sees
RockMyWorld Skrevet 16. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2007 Ja det kan jo fort være vi ligger der og hyler samtidig:-) Hoho...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå