♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 jeg lurer på om det er "farlig" å bruke tempen for å hjelpe snuppa med å få bæsja...? hun klarer ikke å få det ut selv, men når jeg stikker inn tempen kommer det masse... hun er 9 uker gammel.. kommer hun til å klare å bæsje selv igjenn...?? takker for svar
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Men er det slik at hun sliter skikkelig i mange timer uten noe resultat?
lana<3 Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 får hun aldri til å bæsje selv? den der måten å bruke tempen på er jo egentlig siste utvei...jeg hadde kontaktet legen hvis hun ikke får dette til selv kan jo ikke holde på sånn... men hvor lang tid har du latt det gå før du har tatt tempen? ammer du henne? kan jo gå ganske lang tid før brystærnærte barn trenger å bæsje...
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 hun har jo bæsja selv før, men fra onsdag har jeg hjelpt henne, skulle da bare sjekke om hun hadde feber og da komm det kjempe mye bæsj 4 ganger... etter det har det lixom stoppa opp... hun er vant til å bæsje hvertfall 3 ganger om dagen og hun blir så frustrert når det ikke kommer noe stakkar... ja, jeg amme henne...)
Bea-79 Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Vi gjorde det mye med minste.. Fikk også råd av fysio å legge henne på magen og stryke henne nederst på ryggen.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2007 okey... hvor lenge kan jeg gjøre det da...??? og hvor mange ganger om dagen...?? uff...ynes det er så ille for ho at det ikke kommer ut...(
Gjest Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Er du sikker på at det ikke bare er hun som har fått en ny rutine? Mange babyer endrer rutinene på avføring i denne alderen. Min egen gikk fra å bæsje 3-4 ggr om dagen til å bæsje bare en gang hver 3.-5.dag. En av de andre barna mine gikk over til å bæsje bare en gang i uken i denne alderen. Det er veldig vanlig når de når denne alderen. De må ikke ha avføring hver dag hvis de bare ammes.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 16. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2007 skal jeg bare slutte med tempen da og se hvordan det går...???
Gjest Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Hvis hun ikke viser tydelige tegn på at det er noe som plager henne så kan du jo se det an litt. Hos de babyene det går noen dager imellom hver avføring så kan en fote kjenne det på lukten på prompingen når det nærmer seg. Jo nærmere jo mer stinker det ) + at de er gjerne endel urolig rett før hvis det er flere dager imellom. Så blir de så glade når det er gjort :-) Men som sagt så lenge hun er fornøyd så er det bare til å se an :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå