MAMMA1 Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hører mange sier de har litt åpning i opptil flere uker før fødselen setter i gang, merker dere noe til det som skjer? Har dere hatt mye stikninger, nedpress el hva?
Kristobal Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg hadde 2 cm åpning i begynnelsen av forrige uke. Har ikke merket noe spesielt til det, og ikke har det skjedd noe etterpå heller. Skulle nesten ønske at jeg ikke visste det, for etter jordmora konstanterte åpning, er det vanskelig å koble ut og ta dagene som de kommer. Har ultralydtermin i morgen, dette er min andre.
MAMMA1 Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 Fikk du sjekket det fordi du er gått over tiden eller? Dette er også min andre men kan ikke huske jeg følte slik nedtrykk sist, og i hvertfall ikke så tidlig som nå.Uke 36+5.
Kristobal Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Jeg fikk sjekket det en uke før termin fordi mannen min var bortresit med jobben, og jeg var litt usikker på det så nært opp til termin. Men nå en uke etterpå har det ikke skjedd noe mer. Jeg har ikke noe særlig nedtrykkesfølelse egentlig, bare litt stikkinger i ny og ne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå