Gjest Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 det blir 3-4 mnd for meg å jobbe mellom permisjonene. jeg har fast jobb, så jeg rekker jo ikke å jobbe 6 av de 10 siste mnd. leste i aftenposten at man ikke får permisjonspenger hvis man ikke får jobbet 6 av 10 mnd selvom man har to tette barn. så jeg ringte nav for å høre, men der sa dem at de permisjonspengene jeg får nå, telles på lik linje som lønn, og at jeg får penger sånn som nå neste gang.. stikk motsatt av hva som sto i aftenposten.. blir så forvirra.. har dere fått premisjonspenger fra nav med nr 2 selvom dere ikke har jobbet nok mellom barna deres? takker for svar:-)
Synnøve Finden Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Du får fødselspenger regnet utifra de fødselspengene du fikk med nr 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå