baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Har gruet meg som en hund i lange tider til denne samtale. Var henvist direkte til lege så slapp runden med jordmor. Hadde skrevet et langt brev om hvordan jeg opplevde fødselen og tiden etterpå, hadde hørt at det var lurt å ha med. (hadde en tøff fødsel med store rifter sist) Trengte ikke vise ham brevet eller si noe som helst. Avgjørelsen ang keisersnitt var tatt allerede før jeg kom inn i rommet idag. Han frarådet meg på det sterkeste å føde vaginalt (noe jeg har innsett for lenge siden...) tok en gu undersøkelse av arrene mine (au-au-au) og så fortalte han litt om inngrepet. Datoen ble satt til den 26 juli Hadde egentlig ul-termin den 6august, men min egen termin er 4 august (rimelig sikker på den). Jeg sa dette til legen og han brukte da min egen termindato når han regnet ut dato for keisersnittet. Er så lettet nå Måtte bare dele dette med dere! (var anonym sist jeg skrev om keisersnitt samtalen min, men nå driter jeg i det:) )
pilutt1 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Godt å høre at alt gikk greit! Jeg er nesten i samme situasjon som deg,forrige fødsel endte opp i hastesnitt. Så jeg ser på gru til at det samme skal skje nå også,derfor ønsker jeg meg keisersnitt.Lykke til med keisersnitt og baby!
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 Da må du ha lykke til du og! Håper du treffer en like fin lege som jeg gjorde idag Dersom fødselen starter før keisersnittdatoen skal det så langt det er mulig utføres hastesnitt på meg. Fikk derfor streng beskjed om å komme meg på føden med en gang jeg kjente antydninger til fødsel.... Føles godt å bli hørt på
Raych Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Så godt å høre:) Jeg skal til samtale på mandag, så jeg er spent på hva slags beskjed vi får...
elfmade Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Så fint å höre! Godt at helse-Norge kan imponere med kunnskap og empati! Når har dere termin? Har selv termin 1608 og skal ikke inn til samtale för mid juni...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå