Gå til innhold

Så sinna han blir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ruller fra ryggen til magen, men kommer seg ikke andre veien. blir så sinna. Tror jeg har snudd han 10 ganger allerede i dag:) hehe de er no søte:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hihi...reagerte på å se snulla i stad ligge på magen UTEN å sutre!:P Men så gikk det ett minutt, og vips så var det skriking som bare det!

Skrevet

hehe:)

Skrevet

Høres kjent ut :-)

Lilegutt her har også begynt å rulle den veien, men kommer ikke tilbake. Lar ham streve litt før jeg snur ham, eller lærer han jo aldri det selv ;-)

Storesøster brukte to uker på å finne ut av hvordan å snu seg tilbake fra mage til rygg da hun var baby.

Skrevet

Ja han er får også streve litt:) Det blir noen runder, for han ruller over igjen med en gang han kommer på ryggen:) hehe Han finner vel snart den andre veien og:)

Skrevet

min vetle gut (5mnd og 9.7kg)) har ein slik stor mage at han berre balanserer på den med armane og beina ut til side. hihi. og so sutrer han. denne balanseringen gjer at han gulper kjempemykje. Men viss eg snur han, so velter han seg berre tilbake...

Skrevet

Hehe:) Har litt pondus han her og, så han raper godt når han ligger der å strever:)

Skrevet

ja, haha. det vert rap -pluss-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...