Gå til innhold

Skifte bleie om natta....?

mittlillebøllefrø&bøllefrøkna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull her på 1 mnd våkner 2-3 ganger i løpet av natta. Sover som regel fra 22.30 - ca 10.00. Første våkning er rundt 4, da skifter jeg bleie og gir mat, så sovner hun raskt igjen. Varierer litt om jeg skifter bleie de neste gangene. Bruker dere å skifte på de små hver gang de får mat om natta eller hvordan fungerer det hos dere? Jeg føler liksom at jeg må få byttet iallefall en gang i løpet av natta..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri byttet på tulla om natten. bortsett fra når hun var helt liten å hadde bæsjet. Men er ikke noe vitsi å bytte på natten fikk jeg vite av helsesøster. Jeg bruker en bleie som er litt større om natten å bytter den ikke føre på morgenen.

Skrevet

Jeg skiftet bleie i starten, det kom en del skittbleier også. Men hun slutte heldigvis med å bæsje om natta, så vi sluttet å stå opp å skifte bleie da hun var ca 1mnd. Nå er hun 4 mnd og jeg vil ikke ta henne opp og skifte om natta, da vil hun garantert våkne til og få problemer med å sove igjen.

Skrevet

Har nesten aldri skifta bleie om natta. De få gangene det er gjort, har det vært bæsjebleie. Nå går det 12-13 timer uten bleieskift om natta.

Skrevet

Æ skifte som regel bleie 1 gång om natta.

Skrevet

Skifta bæsjebleiene når han bæsja om natta. Nå bæsjer han ikke om natta, men må skifte bleie noen netter likevel, fordi han har tissa så mye at bleiene er tunge og det blir lekkasje ellers.

Skrevet

eg skifter som regel bleie kl 01

Skrevet

Jeg skifter på henne når hun våkner rundt halv tolv- tolv..ammer henne på sengen. Hun våkner som regel en gang i 3-4 tiden, da ammer jeg henne i seng, men skifter ikke på henne før neste gang hun våkner i halv 7-7 tiden..da står vi opp;) går helt fint det. Bleia er aldri klissvåt om morgenen, og hun er ikke sår. Og bæsje gjør hun aldri om natten faktisk;)

Skrevet

JEg gjør ikke det om han ikke har bæsja. Det har hendt et par ganger at han har tissa gjennom, men ikke ofte nok til at jeg syntes det var nødvendig å bytte hver natt. Om du er bekymra for at ungen skal bli sår kan du kline på litt sinksalve før leggetid, så er du sikra hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...