Trollmora Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 I går satset jeg på dekkskift i godværet, greit å få lagt over til sommerdekk nå tenkte jeg. Men siden jeg fikk barn har aldri bilen min vært den samme. Dum som jeg var begynte jeg med å hive ut mattene i bilen. Det så jo ikke ut, så jeg tenkte litt støvsuging er sikkert bra i dag. Ut gikk barnestolene, leker, pledd, diverse ting og tang og igjen lå det kilosvis med sand, grus, brødsmuler, knapper og you name it! Da var det frem med vaskebøtta, trekkene til barnestolene inn i vaskemaskinen og resten av dagen ble tilbragt på hodet inn i en bil som i dag fremstår som ny ) Dekkene ble ikke byttet, men det kan jeg fint gjøre en annen dag! Uansett deilig med en bil som er ryddig og ren! Det varer vel ikke så lenge, men en god følelse av å ha gjort en kjempejobb kan ingen ta fra meg:o)
La Perla Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Huff. Jeg skulle ha gjort begge deler, så du er ihvertfall flinkere enn meg. Deilig med nyvasket bil,da.
Urtete Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Flink er du!!:-) Jeg kan ikke å skifte dekk, jeg.....
dritgrei hei hei! Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 SÅ flink du er!!!!!! Jeg skulle nok gjort det samme, men det blir liksom aldri...... jeg er dritgod til å skyve på ting, ikke fullt så flink til å rydde dem vekk ;-) SÅ deilig å ha helt ren bil! renholdssara!!!!!
phantomet Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Du er superflink jo... Det står en bil parkert ikke så langt fra deg....*kremt* som også skulle vært tatt en runde...Nå er du jo så godt igang? *ler*
Trollmora Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2007 Jeg må dessverre beklage phantomet, men det går nok dårlig med invitasjonen din. Det står en til bil på gården som man omtrent kan sette poteter i så klarer jeg den òg i løpet av uka slipper vi å leie forhøster ) Men hva med å sette denut på anbud? Lease den bort med betaling i renhold? Sysselsette naboen (må være bedre det enn at naboen er postbud?) Bonusbarna dine har kanskje lyst til litt ekstra ukelønn? Tenker bare høyt nå, sånn at du bare kan sette bort jobben og nyte en god kopp te )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå