Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Eller veit dere hvor dere skal holde festen? Er helt blanke vi, har sendt mail et par steder for å sjekke litt, men får ikke så mange svar.. Er det kanskje ikke vanlig å sjekke priser?
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg har ringt rundt, sendt mail og gått rundt personlig. Jeg sjekker både priser og lokaler jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 takk for svar... ok da fortsetter jeg med det. men det er jo utrolig vanskelig å bestemme seg for hvor man skal ha det da... betyr jo ganske mye for festen kan man si : ) HI
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg tor at jeg brukte omtrent 4 uker på å bestemme meg, skal bort å reservere idag tror jeg, om det forsatt er ledig Men vet ikke om jeg helt har bestemt meg enda heller jeg da
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Skal dere ha det på hotell? Eller skal dere ordne ting selv? Klarer ikke bestemme meg for det engang jeg...
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 det er det jeg ikek klarer å bestemme meg for en gang Jeg tror jeg heller mest mot hotell. Hotellet har en fin park som de setter opp et party telt i, der serverer de bare buffet da, grillmat. Men det frister litt det også iogmed at vi gifter oss 16 august, det er forhåpentligvis sommer da Og inkludert der så får vi også bryllupssuitten, og det frister jo da
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Oj det hørtes flott ut! Vi tenker og på hotell, men det er midt i byen så jeg er så usikker på "uteområdet" hvis du skjønner.. Veldig greit å bare komme og gå og da, uten å slippe dekking av bord og all den ryddingen etterpå : ) Vi har og tenkt på grillmat på et lokalet utenfor byen... Ikke lett å bestemme seg nei : ) Lykke til i hvertfall, håper dere får en flott dag!
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Grillmat blir jo også litt mindre formelt med en gang da Lykke til dere også Håper du finner et lokalet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå