Gå til innhold

Venninne søkes.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føle mæ litt som ei 6 år gammel jente som ringe på døra for å spørre om jenta vil komme ut og leke.. :P

6 år e æ nok ikke, æ e ei frøken på snart 23 år som har flytta fra Nordens Paris og ned til Fræna kommune utfor Molde for å bo med kjæresten min. Æ har en sønn på snart 2 år og e gravid i uke 18 med termin ca 20 september (har ikke vært på UL enda).

Har blitt kjent med en deil folk her nede foreløpig og de e alle greie, men savne å ha ei venninne/kompis som har unga sjøl eller som e gravid.. Æ elske jo å å prate om unga og svangerskap sia æ har opplevd det sjøl, da e det kjedelig å sitte med en gjeng som ikke kan klare å sette sæ inn i min situasjon i det hele tatt sia de ikke har opplevd det.

Så om det e nån i Molde eller Fræna kommune området som kan tenke sæ ei til å dele tankan med... Æ e no her.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei:) kunne gjerne tengt meg å være venn me deg jeg,men jeg bor et laaaangt stykke unna da. å d var synd.jeg er selv bosatt i trondheim, er 24 år og har en sønn på snart 2,venter mitt 2 barn i juli:)

men d er sikkert mange som kan tenke seg å bli venn me deg:)

kos dæ masse videre.....og lykke t me svangerskapet...

Skrevet

Hehe, takk skal du ha =) Lykke til videre til dæ også

Skrevet

Hei.

Jeg bor i Møre og romsdal. Har en datter fra før av og har termin dagen før deg. Jeg jobber veldig masse og har 1000 baller i lufta og kan ikke huske sist jeg hadde tid til å besøke venner. Tragisk! Men jeg vil gjerne bli kjent med deg og dele tanker. Vi kan jo skrive meldinger til postkassen til hverandre( her på bim)? Jeg hadde nok trengt å kommet meg ut å treffe venner, men med all jobbinga og en aktiv unge og med svangerskapet så føler jeg meg oppspist når kvelden kommer.Det eneste jeg orker da er å sitte på pc`en eller se tv. :) Gleder meg til 1 års permisjonen. Da blir det andre boller. Kanskje vi ender med å ligge på sykehuset sammen?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...