amilde 11.06 Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Dere som har solt dere i finværet, har dere blitt fort brune? Etter to dager på verandaen ser det ut som jeg har vært i syden ei uke! Hurra, jeg tar alt postitivt med å være gravid med stor glede.
Nanna1976 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Vær litt forsiktig i sola under graviditeten, får lettere pigmentflekker enn ellers:)
doble Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Ja! Jeg tror det. Har gått mye fortere å bli brun nå enn ifjor..Har vært mye fint vær da, og MYE solesegtid;)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Blir absolutt fortere brun..men har dessverre fått en litt mørkere flekk på hvert kinn...ser litt møkkete ut nesten;)Så jeg skal være litt mere forsiktig fremover..he he;)
gledeseg:) Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Jupp!!! samboer mistenker med for å ikke ha brukt solkrem, men jeg har aldri smurt meg så godt som nå, og likevel er jeg halvt neger alt!! jippi!!! hadde håpet på sol idag oxo, men værmeldingen til tv2 har slått kraftig feil:/ blir rydding av loftet i steden... deilig å se litt fresh ut=)
Fire småtroll Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Masse ekstra pigment, bare se på brystvortene... Men ofte litt ujevnt fordelt desverre, jeg har blitt litt skjoldete i ansiktet jeg. Men har kjøpt en god solkrem og soler meg videre. Deilig med litt god bunnfarge til sommeren når alle andre ligger i sola på stranda med bikini, mens jeg vralter rundt med kortbukse og et digert bind mellom beina :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå