Gjest Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Begynner nesten å bli bekymra for at jeg ikke legger på meg nok, 1 kg på de siste to mnd. Trodde babyen la på seg litt mer enn det.. Har egentlig ikke så mye ekstra fra før eller. Fler som har det sånn?
Gjest Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Så lenge "mage-kurven" vokser som den skal, så er det ingen fare. Babyen tar den næringen den trenger. Men er du bekymmret, så ta det opp med lege/jordmor.
Mirakelungen Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg syns jeg har lagt på meg masse, håper jeg også ikke legger på meg så meget på slutten....... Ungen får nok den næringen den skal ha...........
Kristobal Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg har det likedan. For meg var det slik i forrige svangerskap også. Jeg tror man er litt forskjellig mht når vektøkningen kommer. Jeg legger godt på meg i 2. trimester, men står nesten stille i tredje trimester. Jeg har lagt på meg 1,5 kg siden uke 28, men legger likevel på meg 12 kg totalt, SF-målene følger normal kurve, og jordmor er fornøyd. Jeg har vært heldig og unngått væskeopphopning, og det er nok at man får mye væske i kroppen som gjør at mange legger mye på seg på slutten. Kanskje du også slipper billig unna væskeansamlingene, og derfor opplever å stå stand-by.
Kristobal Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Glemte å si at jeg er i uke 41, termin i morgen
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Er akkurat 38uker i dag jeg.Har lagt på med to kg bare siden uke 32.Men jm sa at jeg ikke trengte og bekymre meg for det.Ungen vokser og tar den næringen han trenger for og legge på seg.Har ikke lagt på meg nesten noen kg kun 5 nå..så er veldig avslappet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå