Gå til innhold

satengdynetrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt gode netter for tiden. Ligger ikke noe godt, vanskelig å ligge på siden når jeg har 3 puter under hodet pga halsbrann. Det begynner også å bli tyngre å snu seg. Har følt at jeg har løpt maraton når jeg vokner på morgenen.

Da kom jeg på de satengdynetrekkene jeg fikk til jul et år. Har tatt satengdynetrekk på ei dyne som jeg ligger oppå. Da er det både svalt når jeg legger meg og mye lettere å snu seg. Verd å prøve hvis du også har ubehagelige netter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! satengsengetøy, det er ikke slik at man "sitter fast" dersom man er litt ru på hendene, føttene, har tørr hud?

Skrevet

Jo det er derfor vårt har blitt liggende i skapet. Litt ekkelt om man har tørr hud under føttene. Hvis det er plagsomt så kan man jo ha på tynne sokker.

Skrevet

da utgår det med høye kneløft=P har begynt å bruke nattkjole i steden, og det har hjulpet veldig=) får helt dilla av slikt sengetøy=)

Skrevet

Dersom du sliter fælt med halsbrann, har du forsøkt med gaviskon? Har selv blitt operert for reflux så vet hvor j...lig det er:)

Skrevet

Bruker gaviskon ja. Men må stå opp på natta for å ta en ny dose. Skikkelig pyton. Noen ganger må jeg kaste opp for at det skal hjelpe.Halsbrann var faktisk et av tegnene på at jeg var gravid...Plages heldigvis bare på natta (enn så lenge..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...