Gå til innhold

Da var jeg høygravid og hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har plutselig gått opp for meg at jeg kanskje må gjøre meg klar etter hvert! Har to små barn, en mann som studerer og skal ha mange prøver og eksamener nå fremover, vondter både her og der og er egentlig skrekkslagen med tanke på alt det praktiske som må ordnes, og ikke minst med tanke på å føde! Sist fødsel gikk kjempefint, og det er bare 15 m,nd siden, så jeg håper og tror at alt skal gå like fint, men likevel gruer jeg meg veldig. Må jo bare gjennom det, men er litt redd for at det skal gå så fort at jeg føder på fergen eller i ambulansebåten! Ikke noe som frister veldig, må jeg si...

Dessuten vet jeg at gutten i magen er stor, og det blir jo litt auau. Men trøsten min er at legen på Kk sa at jeg heeeelt sikkert kom til å få før termin, det har jeg gjort med begge to.... håper at han har rett, ellers blir det bare stress!

Uff, skulle ønske vi kunne bestilt fødsel når det passet best, håper ikke at mannen min må velge mellom fødsel og eksamen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en liten trøst: mitt andre barn var en stor gutt og hadde bla hodeomkrets på 40 cm og det var veldig greit å få han ut. Fikk han ut på to press. Rene drømmefødselen. Det går helt sikkert bra siden det ikke er så lenge siden du har født.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...