Gå til innhold

Veer og rier....

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager igjen til prinsessa skal komme. Våknet i natt med masse murring i magen - akkurat som menssmerter. Er det veer? Hva er forskjellen på veer og rier? Og kan disse komme før vannet har gått??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være tegn på at noe er på gang dette ja. Rier og veer er det samme ;) Kan komme uten at vannet går ja, noen starter med rier, andre starter med vannavgang. Veldig forskjellig det

Skrevet

Murring i magen er nok murring i magen. Men det er et tegn på at alt modnes og klargjøres! Da jeg fødte sist hadde jeg murringer i et par uker ( fra og til) Dagen før fødsel begynte jeg med kjempe svake "tak", skjønte at dette var begynnelsen på riene, dem ble verre og verre og lengre og lengre...

Til slutt så gjør det så vondt at man må ringe sykehuset for å høre.

Slimproppen min gikk ikke før jeg hadde vært på sykehuset i et par timer og vannet gikk under pressriene...

Altså: ingen oppskrift på hvordan ting er og utarter seg. Men du skjønner når det er igang!!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk for svar.. Synes det er så vanskelig. Har allerede vært inne på sykehuset pga bødninger en gang (forrige helg). Var visst pga at vi hadde hatt sex. Fikk da vite at hodet var festet, og at jeg hadde 1 cm åpning. Er bare så utrolig utålmodig.....:) Begynner å bli li, og så er jeg så spent. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...