miss_chica Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 slapp du unna monsteret?? jeg har ringt de i dag og fått navnet på henne, så nå skal jeg skrive klagebrev i løpet av dagen.
miss_chica Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2007 dytter jeg..tilfelle du har kommet tilbake, eller skal dit snart =)
Entil? Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 heia;) nå er jeg endelig hjemme igjen,har vært i sentrum og shoppa litt,kjempefin kjole på den kule mage;) ultralyden gikk kjempe fint,hadde en lege som var fantastisk,han var skikkelig flink,og forklarte skikkelig godt,og alt var bare supert;) så er ganske letta nå ja,gruvde meg skikkelig før jeg skulle inn...hater virkelig sykehus...men det gikk no bra...hva du gjør i fin været da,alt bra;)?
miss_chica Skrevet 16. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2007 jeg sitter her inne på jobben jeg =) men så bra at alt gikk fint!! =) det var fortsatt en gutt i magen? jeg ringte jo å klagde i dag, så da måtte jeg ringe i mai for å ikke få samme kjærringa neste gang. gjett om jeg skal! så gøy med ny kjole da! merker jeg må kjøpe meg klær snart jeg også, for nå er det virkelig trangt rundt magen med de gamle buksene gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå