Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 jeg har fremdeles ikke skjønt detta med permisjon fra jobben.... skal jeg bare skrive en vanlig søknad om permisjon???? jeg har vært sykmeldt helesvangerskapet........ å sjefen min er ei hurpe........så jeg kan ikke spørre henne............. jeg klarer ikke detta........??????????????
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Få en time hos nav ganske snart, de hjelper deg å sette opp permisjonen din...eventulet putte inn ferie (dersom du skal ha det) og ferdrekvote. De kan sikkert lage et skriv som du kan overlevere til arb. giveren din oxo:) Jeg hadde ringt og hørt med nav vertfall...... Lykke til:)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Til jobben skriver du bare en vanlig permisjonssøknad ja ) Lykke til,det går kjempebra )
nybakt_mamma Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Du skriver bare et brev til arbeidsgivern din at du tar perm fra den og den datoen , og når du har har tenkt å ta ut ferie iløpet av permen. litt vanskelig å si nøyaktig dato du er til bake i jobb for du vet jo ikke når ungen blir født. men det kan du jo gi skriftelig beskjed om seinere. + den søknaden du skal sende til nav da.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 permisjonen starter alltid 3 uker før termin, uansett når du føder, hvis ikke du går lenge på overtid da... men de hjelper deg på nav (trygdekontoret) som vi sa før.. du må huske å velge om du vil ha 80% eller 100% lønn 80% i 54 uker eller 100% i 44 uker minus faren sine 6 uker og om du skal ta ut ferie.. litt viktig å tenke på om du skal tilbake i jobb med en gang eller om du/skal kan gå hjemme en stund extra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå