Gå til innhold

søknad om permsjon????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fremdeles ikke skjønt detta med permisjon fra jobben.... skal jeg bare skrive en vanlig søknad om permisjon???? jeg har vært sykmeldt helesvangerskapet........ å sjefen min er ei hurpe........så jeg kan ikke spørre henne............. jeg klarer ikke detta........??????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få en time hos nav ganske snart, de hjelper deg å sette opp permisjonen din...eventulet putte inn ferie (dersom du skal ha det) og ferdrekvote. De kan sikkert lage et skriv som du kan overlevere til arb. giveren din oxo:)

Jeg hadde ringt og hørt med nav vertfall......:) Lykke til:)

Skrevet

Til jobben skriver du bare en vanlig permisjonssøknad ja :o)

Lykke til,det går kjempebra :o)

Skrevet

Du skriver bare et brev til arbeidsgivern din at du tar perm fra den og den datoen , og når du har har tenkt å ta ut ferie iløpet av permen.

litt vanskelig å si nøyaktig dato du er til bake i jobb for du vet jo ikke når ungen blir født. men det kan du jo gi skriftelig beskjed om seinere.

+ den søknaden du skal sende til nav da.

Skrevet

permisjonen starter alltid 3 uker før termin, uansett når du føder, hvis ikke du går lenge på overtid da... men de hjelper deg på nav (trygdekontoret) som vi sa før.. du må huske å velge om du vil ha 80% eller 100% lønn 80% i 54 uker eller 100% i 44 uker minus faren sine 6 uker og om du skal ta ut ferie.. litt viktig å tenke på om du skal tilbake i jobb med en gang eller om du/skal kan gå hjemme en stund extra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...