Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen andre her som har barn med rødt hår på tross av at ingen i noen av foreldrenes slekt har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenten min har verdens fineste rød farge...

Jeg er kommunegrå(striper det lyst) og han er mørk. Glad hun ikke fikk min farge..

Ingen i slekten er rød, men håper hun ikke får den lyse huden...

Skrevet

akkurat samme her, jeg er museblong, men helbleket.... han er helt mørk.... men eksen min har rødt hår da.... er egentlig sikker på at han er faren, men er ekkelt når venner stadig fleiper å spør om jeg er sikker på hvem faren er.... :(

HI

Skrevet

Rødt er visst en avart av blondt, så man trenger ikke å ha rødhårete i familien får å få baby med rødt hår.

Skrevet

...museblond.....

HI

Skrevet

off, ser bare flere og flere feil..... mente altså at jeg er sikker på at pappan er typen min, som har helt mørkt hår..... men så trist når folk antyder noe annet......

HI

Skrevet

hei!

jeg har rødlig hår selv (bare på hodet, øyenbrynene mine er blonde) og begge mine foreldre er blonde. jeg har selv to barn, nr 1 er lys blond (akkurat som pappaen), men minsten er så liten enda så vi er ikke sikker på hvilken farge hun får. det ser ut til at hun blir blond hun også, men kanskje får hun et litt rødlig skjær i håret...? vi får vente å se. :)

Skrevet

Uff det forstår jeg godt...

Ikke tenk på det, kjenner flere som ikke er rød som har fått rødhårete barn. Si som hun over at det er rødskjær i blodt hår..

Og som venninnene mine sier....tenk hun slipper å farge håret sitt når hun blir eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...