elly belly Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 I går var jeg på relativt lang sykkeltur og jeg må bare si til dere alle sammen at det var supergodt! ) Jeg merket ikke at forskjøvet balansepunkt hindret meg i noe som helst og det var bare godt å røre seg, se naturen og samtidig ta inn alle de gode vårluktene i lufta. Men i dag er det au, au - rompa mi. Hihi.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 :0) Så flink du er , da. Hørtes godt ut, ja. Så snart jeg har fikset den damesykkelen som står i kjelleren skal jeg begynne å sykle jeg også. Synes den herresykkelen jeg har etter mannen er litt ubehagelig, men gleder meg til å komme meg rundt litt raskere. :0) Har nemlig ikke lappen..(enda..) hehe
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 super deili å sykle,men no e magen blitt for stor så syns det e ubehagelig å sykle i.den kommer i veia.....men prøve å sykle litt...
tjohei Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Hørtes deilig ut, og jeg hadde tenkt å finne frem sykkelen nå som våren endelig ser ut til å komme - men pga bekkenløsning har jeg blitt anbefalt å ikke gjøre det. Og jeg som tenkte at å trille ned alle bakkene til jobben ville være så deilig, avslappende og forfriskende (det blir jo en del opp tilbake da). Men den gange ei, må nok ty til bussen resten av svangerskapet også, for gå skal jeg heller ikke gjøre alt for mye visst nok. Usj og æsj.
Kufiolilla Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Jeg er så vinglete på sykkel jeg, av en eller annen merkelig grunn! Så jeg finner det tryggere å sitte på min lille snille hest ;o) Der har jeg god balanse (og det har hesten også).
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 jeg snakket med en annen gravid som gikk på spinning. Fikk veldig lyst til å starte med dette igjen (har drevet på før). men er veldig usikker... Har ikke trent det siste året nemlig... Fordelen med spinning er at en kan regulere tempo helt selv, men som sagt så er jeg usikker... Er redd for magen...
elly belly Skrevet 16. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2007 Jeg merket at jeg ble fortere svett og klar enn før, så det er nok lurt å ikke ta seg helt ut. Lett å bli revet med i en spinningtime... Men hvis du ikke har noen plager og føler deg pigg, kan det ikke skade å prøve litt forsiktig.
Jeenie Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Jeg synes det er godt å sykle litt men nå dunker lårene opp i magen å det er skikkelig ekkelt, så da blir det lite sykling på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå