Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Lille snupa er nettopp blitt 10 mnd, og har fått en veldig irriterende uvane. Når hun skal ha mat....særlig grøt, så nekter hun å spise. Hun spytter det bare ut, gnir det i hele ansiktet og håret, slenger skjea med grøt til alle kanter og hiver hodet bort for å slippe å spise. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....har prøvd med brød - det gikk fint et par uker, men så ble hun lei det også. Har most banan, brød og melk, brød med div. pålegg, grøt med frukt osv...men det funker ikke. Hva skal jeg gjøre? Håper denne perioden går over, for det er et styr til hvert måltid!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå