Gå til innhold

Hun nekter å spise :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snupa er nettopp blitt 10 mnd, og har fått en veldig irriterende uvane. Når hun skal ha mat....særlig grøt, så nekter hun å spise. Hun spytter det bare ut, gnir det i hele ansiktet og håret, slenger skjea med grøt til alle kanter og hiver hodet bort for å slippe å spise. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....har prøvd med brød - det gikk fint et par uker, men så ble hun lei det også. Har most banan, brød og melk, brød med div. pålegg, grøt med frukt osv...men det funker ikke. Hva skal jeg gjøre? Håper denne perioden går over, for det er et styr til hvert måltid!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...