Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 har dere på ett åringene når de ligger i ullpose i vogna nå når det er ca 5-12 pluss ute. Og vindstille?
It's all about me Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Da bruker jeg ikke pose, og det er også litt forskjell på 5 og 12 grader. Ved ca 5 har jeg på strømpebukse, body, bukse, sokker, halvtykk jakke, foret lue og skinnsko. Og så sitter han med pledd over seg. Ved ca 12, bukse, body, sokker, tynn jakke, tynn bomullslue. Pledd hvis det er nødvendig der og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå