Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 har dere på ett åringene når de ligger i ullpose i vogna nå når det er ca 5-12 pluss ute. Og vindstille?
komplett.no Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Min datter på fire måneder bruker bare body og strømpebukse + lue i voksiposen når hun sover ute i temp over 0 grader. Eneste er hvis det er vind så har hun også en genser eller jakke for at ikke hun skal bli kall på armene som hun liker å ha over hodet, dermed ikke direkte i posen. Hun er varm og god når jeg tar henne ut etter hvilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå