Ane** Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Er så utrolig sliten nå! Snuppa har hatt noen skikkelig dårlige dager, absolutt ALT er galt og hun surver og sutrer for de dummeste ting. Å nå er jeg bare så sliten av det. Føler ikke hun har gjort annet enn å henge i beina mine eller ligge på gulvet å sutre på flere dager Håper for guds skyld at hun gir seg snart eller så kommer det til å tørne helt for meg her.. Jaja. det var dagens syting og klaging. Bær over med meg jenter! Bare godt å skrive det ned og "få det ut"...
Gjest Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 sender deg en klem, stakkars.. skjønner at det er ikke lett i sånne dager, har du noen som kan avlaste deg litt ? passe på henne mens du tar deg en tur ut på kafe eller noe
Ane** Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 Hun skal til faren sin på onsdag, så jeg får noen timer da Takk for klem hehe. Den trengtes...
yinyang Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Husk å bruke de timene på onsdag til bare å slappe av Ikke gjør som jeg alltid gjør, renner ut i butikker, eller gjør husarbeid... God klem til deg. Husk at egentlig så har du det litt bra likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå