Gå til innhold

Når han ikke tenner lengere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for at han skal tenne på meg igjen? De to siste gangene vi har hatt sex har han bare gitt opp fordi han ble slapp.. og jeg har tatt han på fersken med å onanere til blader..

Jeg er 34 uker på vei å ser ut som en hvalross, men alikevel blir jeg såret av dette. Vet at han ikke kan styre lysten sin selv.

Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette er frustrerende! Jeg har en mann som vanligvis ikke sier nei takk til å ha sex, men jeg tror vi kanskje har hatt sex 4-5 ganger i løpet av svangerskapet, og jeg er 7 mnd på vei!!! Jeg holder på å bli rimelig seksuelt frustrert her!!! :(( Vanligvis er han veldig glad i å ta meg på puppene, kan gjøre det mange ganger om dagen. Men nå,- det skjer jo aldr!!! En dag da vi klemte hverandre, tok jeg hendene hans og la dem på puppene mine, men han bare smålo litt, nesten flaut, og slapp med en gang jeg tok bort mine hender!!! Hva må en stakkar gjøre???? Jeg har prøvd å spørre om grunnen er at han ikke tenner lengre, men han snakker det bare bort... :((( Jeg har tekniske hjelpemidler, men synes ikke det er noe særlig å hjelpe meg selv uten at han er der, blir nesten litt flau... Og litt hudkontakt hadde absolutt ikke vært å forakte...!! Jeg tror jeg blir sprø snart! Og det går dessverre ut over mitt humør i det daglige, til og med ungene klager over at jeg er så snarsint.... :((

Jeg har aldri brukt sexsider på nettet, og er livredd for at jeg skal klikke på noe som kommer poppende opp når ungene bruker dataen, men nå er fristelsen meget stor!!! HJEEELP!!!!!

Skrevet

Uff, høres ikke noe morsomt ut.

Hva skal man gjøre?? Dere bør vel snakke sammen om det iallefall.

Det er et sårt tema for begge to, men det er bedre å snakke om det enn fortie om det!

Jeg hadde blitt veldig såret selv om jeg hadde vært i samme situasjon, man er jo litt ekstra sår i denne tiden! Stor tung, vann i kroppen, vondt og ikke akkurat verdens mykeste, man føler seg ikke akkurat som en turner som kan gjøre underverker i sengen. Men kos trenger en iallefall. Nærhet håper jeg dere har, selv om sexen ikke er på topp.

Lykke til!

Skrevet

Vi har et veldig godt forhold etter å ha vært sammen i en halv mannsalder, og kjenner hverandre ut og inn. Men akkurat nå kjenner jeg at kroppen krever mer. Kan nesten ikke tenke på ham uten å bli opphisset, og det er jo på sett og vis bra, men ikke hvis en ikke får utløp for følelsene...! Som sagt er jeg nokså seksuelt frustrert for tia!!! Er litt sårt når en elsker noen så høyt, og så kan man liksom ikke vise det seksuelt også...!! Håper det blir rodt bedre etter fødsel... At jeg ikke da er så slapp og ekkel i kroppen at han ikke har lyst pga det... :( Huff, nei det skal ikke bare være enkelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...