Gå til innhold

Flere som har "sjenert" baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 35 og syns selvsagt det er kjempe morsomt å dytte litt på magen når jeg kjenner bevegelse. Det syns derimot ikke babyen.. Slår nesten aldri feil at den da slutter å styre. Hvis jeg da bare lar være å dytte, så kommer det tilbake.. Dette er ikke bare når jeg gjør det, tvert det kommer en hånd, blopp, borte. Nesten så jeg kan si det samme om blikk :) Er h*n bare sjenert, eller hva..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ror min lille også er sjenert - hvis den sparker, er det bare å holde fingrene unna, så holder hun på. Men hvis vi legger hånda på magen så stopper hun. Pussig...

Skrevet

Knøttet slutter ikke å sparke om vi legger hånden på, men jeg kan dytte så mye jeg bare orker og ikke få noe reaksjon i det hele tatt. Hehe tror han er mer lat en sjenert:)

Skrevet

Kanskje det er latskap ja.. Orker bare styre på egne premisser, ikke på mine :) Kjedelig er det i hvert fall..

Skrevet

hehe, jeg skjønner godt om de trekker seg litt unna når det kommer en svær finger eller hånd og poker borti magen jeg..hehe

her i huset er det bare pappaen som får direkte svar på tiltale. av en eller annen grunn trekker baby seg fort tilbake om jeg legger hånda på men når pappaen legger hånda på, blir det harabald nedi der. sparker han i hendene, i øret, hele tida.. hehe

kanskje det har litt med varmen i hendene å gjøre og sånt også? Eller kanskje bare jentungen allerede er lei av mammaen sin.. hehe

Skrevet

Dette har jeg også merket! Det kan være storstyr i magen, men tar jeg hånden til pappa'n og legger på, så er det mer eller mindre garantert at det stopper opp...

Jeg kan ha hånden på og kjenne selv, men kommer noen andre sine hender; bom stopp! :o)

Dessuten så får jeg som regel ikke respons på å dytte eller poke i magen... Men drikker jeg kaldt, så blir det liv som regel... :o)

Skrevet

Min har en tendens til å bli aktiv når jeg sitter i bil.. Får håpe det ikke er ett tegn på hvordan den blir når den kommer ut.. Kan hende vi skal på ganske lange bilturer etterhvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...