Gå til innhold

4 helger, 4 one-night-stands. :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, blitt mye i det siste. Men skal sies at kun en var en fremmed, de andre er kompisser/bekjente.

Men jeg synes det er så gøy, masse god sex, og null forpliktelser. Også vet jeg jo at jeg må være verdens mest dirrty' jente, det er vel ingen som er løsere enn meg? ;-D

(ja jeg er singel, ja jeg beskytter meg, og ja: det er gjensidige avtaler fra begge parter)

Noen løsere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har rukket over 3 på en uke. Ja jeg beskyttet meg:)

Skrevet

Høres deilig ut det :0)

Holdt nok på slik i ungdomstiden jeg også, men hadde nok hatt mye mer igjen for det nå. Kjenner meg selv litt bedre sekuelt nå ;0)

Kjør på og nyt, sier nå jeg. Bare du beskytter deg.

Skrevet

har aldri hatt one-night-stand jeg.. så jeg må si jeg er litt sjalu..

Skrevet

flere år siden jeg holdt på sånn (da jeg var sånn 19-23). Nå vil jeg ikke ligge med folk jeg ikke kjenner har jeg funnet ut! Blir stort sett aldri noe særlig bra disse one night standsene uansett. Du kjente jo 3 av dem da, så det hadde nok hjulpet :) Kos deg!!!

Skrevet

misunelig nå ja..har hatt sex med en i hele mitt liv jeg og det er min mann..ser ikke ut til at det blir flere heller:(

Skrevet

må si jeg ble kjempemisunnelig med det samme!! men jeg er så kresen av meg at jeg tviler på at alle ville vært like fristende for meg,i tillegg er sex bare hver helg for lite for meg.....liker ikke kondom heller,vel da er jeg fornøyd med typen likevel da!!(he-he)

Skrevet

Kos deg!

Har aldri hatt et one-night-stand selv, men det hørtes befriende deilig ut akkurat nå :o)

Skrevet

Men har du barn? Barnevakt hver helg?

Skrevet

Har barn som er hos pappan anna hver helg. Men nå siste helgene har jeg vært på èn firmafest (hatt barnevakt), og ett kveldsbesøk etter leggetid av en kompis. Mmm.... Men tror jeg skal roe litt ned nå, fort å gå i surr... :-P

Skrevet

sex og kropp er til for å nytes :) syns det høres digg ut jeg :)

Skrevet

mannen min og jeg hadde one night stand før vi ble sammen:P var liksom sånn det starta med oss. hehe. hadde kjent han i over 4 år før det og. one night stand er super spennende. kos deg masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...