Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter nå oppe på natta som vanlig, herlig med et par timer helt for seg selv. HAr rydda huset nå etter alle har lagt seg, fant ut at det er det beste for meg. Har nemlig en liten på 11 mnd, som krever meg hele dagen, og da orker jeg ikke det store husarbeidet samtidig. Er 32+6 uker på vei og nå begynner det å bli tungt å sprette rundt.Da er det herlig å stå opp til rydda hus, og vite at jeg kan slippe ungen på gulvet uten at han finner både det ene og andre og stapper i seg, lille klåfingern hehe.. Så er det frokost og god morgen norge i stua for oss, etter at jentene har gått på skolen.

Har så mye mer energi nå etter at jeg la opp disse rutinene , i stedet for å haste rundt etter ungen mens jeg rydda hus i 2-3 timer, så bruker jeg heller en liten time på natta.

Så nå koser vi oss hele dagen , er ute og triller turer og leker sammen, blir jeg trøtt sover jeg duppen sammen med han, eller så bruker jeg den timen på meg selv. Så er det middag og huset fullt av folk igjen. ja sånn går mine dager....

Stresser ikke lengre , det er deili.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...