Maisie Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Og i så fall, hva ga dere? Har dere noen tips?
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Vi meldte de inn i boligbyggelaget. Da får de lang ansinitet når de en gang skal ha seg leilighet.Så har vi satt inn litt penger til de.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Vi har ikke tenkt aa gi daapsgave. Om vi likevel velger aa gi noe blir det i saafall en bibel eller barnebibel. Er ikke noe poeng aa gi en dyr gave synes vi--babyen kommer jo til aa faa MASSE av oss likevel.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Skal ha navnefest jeg da. Men jeg åpner en sparekonto til babyen, hvor jeg setter inn en bestemt sum hver mnd, som hun kan bruke til utdanning når den tida kommer.
Morango 29.05.2007 Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Anbefaler også pengegaver i form av sparekonto som eksempel. Det er det jeg også kunne ha tenkt meg å gi til mitt barn. Ingenting er så gull verdt som å ha penger til utdanning, kjøretøy, innskudd til leilighetsdepositum eller til å handle møbler med når man blir 18. Snakker om egen erfaring der flere jeg kjenner har hatt penger disponibel ved fylte 18 og 21 år. Ikke alle 16 åringer klarer å jobbe å spare opp like mange penger frem til de fyller 21 år som en sparekonto fylles over 21 år.
Sjusak Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Vi har fått et fadderbarn gjennom plan-fadder, som gutten vår da får være "fadder" for i gave til navnefesten. Han har alt han trenger allikevel, og vi har allerde sparekonto. For 240 kr i måneden får han være med og følge opp denne jenta hele oppveksten, og lærer litt om å være medmenneske Det syntes vi var en fin gave
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Fant en slik flott minneboks på nettet. Var vel en link fra forumet tror jeg. Der kunne man ha hånd/fotavtrykk på forsiden + bilde. Og inne i boksen putter man ting og tank man vil samle på fra babytiden. Skal putte ID-armbåndet fra sykehus, første sko og slike ting der jeg.
Ioren Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Hvis vi kjøper noe blir det mest sannsynlig medlemsskap i boligbyggerlaget..
Nr-2-i-magen Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Lyst på denne boksen du snakker om. Noen som vet om linken?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Den boksen synes jeg er fin også. Husker bare ikke hvor jeg så den??
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_listItems.asp?idCategory=61
mamma til to små gull Skrevet 29. april 2007 #14 Skrevet 29. april 2007 Har brodert et aftenbønn bilde til jentene mine i dåpsgaver jeg.Er bilde av ei lita jente som ber aftenbønn ved senga si og en hund som ligger oppi senga, og med aftenbønnverset helt på siden av broderiet. Synes det var noe som de kunne ha som et fint minne :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #15 Skrevet 1. mai 2007 Nei gir ikke dåpsgave til mine egne barn-holder med festen. Har ikke god råd,men selv om vi hadde hatt det så hadde e ikke gitt.
Mira22 Skrevet 1. mai 2007 #16 Skrevet 1. mai 2007 Vi ga ikke til noen av våre to men åpnet konto til dem begge to å sparer 400kr vær til dem i mnd som skal gå til utdanning.. Sparer av barnetrygda..
Pilly Skrevet 15. mai 2007 #17 Skrevet 15. mai 2007 Vi ga monogrambamse til veslejenta vår + ett sengesett med brodert navn på hun kan ha når hun blir større.. http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Categories/ExpandingMenu/MonogramService/Monogrambamsen&Currency=NOK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå