Gå til innhold

Hvor lang opp er livmoren i uke 18?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 15 og min er på samme høyde som navlen..

Skrevet

På min-mave.dk kan du klikke på "Uke for uke" og så gå inn på uken du er i. Scroll deg nedover til du ser en illustrasjon over livmorens vekst.

Skrevet

Oijsann. I uke 19 med tvillinger vil den såvidt sneie over navlen.. Hvis jeg bare har 1 og den er i samsvar med den, må jeg være en god del lengre en hva jeg tror da?

Hm.. Nå ble jeg usikker her.. :)

Skrevet

Jeg har kun ett barn i magen og har hele tiden ligget lengre frem i utviklingen enn hva skjemaet tilsier. Og jeg ble kun satt frem 4 dager på ul, så det er ikke sikkert at du har kommet så mye lengre.

Skrevet

Jeg lå lengre frem hele tiden sist, men jordmora som påpeka det denne gangen.. Vi får se etter UL :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Det varierer jo fra person til person! Aller har forskjellige størrelse på livmor i utgangspunktet, og en har forskjellig mengde vann, og fosteret kan ligge anderledes. Og navnlen på folk kan være plassert høyt eller lavt eller midt på magen!

Skrevet

jeg klarer ikkekjenne livmoren engang! hehe;)

Skrevet

Det kan variere litt også. En jeg kjenner som er gravid fikk de første månedene beskjed om at babyen hennes vokste kjempefort og var mye større enn normalen. Men etter 5. måned roet den seg og nå er den helt normalstor og skal komme om 2 mnd.

Skrevet

Min livmor i uke 18 var rett opp ved navelen, i forhold til den på min mave.no så hadde livmoren der som de med tvillinger hadde den, men jeg fikk akkurat samme termin som mens termin da jeg var på ul...men jeg er veldig liten da, lav i livet, det har veldig mye å si hvordan man ser ut , veldig individuelt:)

Skrevet

jeg er i uke 16 da, men kjenner finner ikke min livmor. Skal på kontroll til JM på onsdag så får sikkert kjent da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...