Gå til innhold

Gummis - referat fra Budapest, please?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg rakk ikke å ønske deg god tur, men jeg vedder på at det var bra!?

Kan jo ønske deg velkommen hjem i stedet :)

 

Var det jobb, jentetur, kjærestehelg...? Hva gjorde dere?

Fortell, fortell....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, takk, jeg har hatt det kjempefint. Det var gamlejobben som vant turen i en konkurranse (dvs vi vant vel egentlig penger som vi da ble enige om å bruke på denne turen...). I mellomtiden har vi jo blitt sammenslått med en annen avdeling og dermed ble det nesten som et slags "gravøl" over den gamle jobben vår.

 

Og Budapest var en hyggelig by å dra til. Jeg har vært der før, men det er vel ca 10 år siden så jeg husket jo egentlig ikke såååå mye. Og så hadde vi bare maks flaks når det gjaldt været med knallblå himmel og nærmere 25 grader hele helgen. Så jeg har sittet på fortausrestauranter egentlig mesteparten av helgen... Både tidlig og sent. Veldig deilig. Flere shoppet masse, men det var ikke det helt store for Gummis denne gangen som i stedet konsentrerte seg om mat & drikke ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...