Tilila Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Minner alle om å signere underskriftskampanjen "Lovfest kvinners rett til å amme i det offentlige rom" http://www.opprop.no/opprop.php?id=ammeaksjonen Det har nå kommet inn over 2000 underskrifter!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Er det ikke lov å amme hvor en vil da?
Tilila Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 http://oslopuls.no/nyheter/article1691989.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå