Karomamma Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 En liten digresjon først: Rekker jo aldri å svare på alle de fine innleggene her! I kveld har jeg sittet med selvangivelsene våre også, så det har gått smått med dibbinga... Sorry, alle sammen Det jeg egentlig skulle si før jeg tar kvelden, er at jeg så hypersusmor i avisa i går (fint bilde)! Og jeg synes du gjorde en strålende innsats! Det funker ikke å yppe seg mot norgesmestre, vet du PS - Det er en ledig plass på det velrenommerte quizlaget "Lårhønene". Hver mandag kveld i sentrum, hint hint...
hypersusmor Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Tusen takk for komplimentet. Jeg skal bryte sammen og tilstå at jeg egentlig ble ganske fornøyd med resutatet selv også. Skulle gjerne vært med på et høne-lag, men har et eget mandagslag (med bare haner) på Burums som jeg er med på når jeg har anledning. Er ellers enig med deg i at det er vanskelig å få tid til å svare på alle innleggene. Som nå, som jeg snart må stikke og se om småne fremdeles ligger ute og sover eller om han har våknet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå