Gå til innhold

Nå er melka kommet.. andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her også, ingen svar på skravle ..

Er i uke 23 og har faktisk vært heldig denne gang. Sist gang kom melka i uke 16 og jeg måtte ligge med bh om natta.

Så nå må jeg til byn i morgen å se om jeg finner noen gode bh er uten spiler. Lekker sånn at dyna blir våt. :(

Hva gjør dere andre? Ligger dere med bh eller? Det er jo det verste som finnes, men hva annet kan man gjøre? Tips?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist fikk jeg ikke melk før noen dager etter at babyen var født, og det tok lang tid før jeg hadde god nok produksjon til å kunne fullamme (2 mnd)

Jeg sluttet å amme i høst og ble gravid etter et par mnd igjen og har egentlig aldri mistet melka. Ikke så mye at det lekker (heldigvis).

Håper virkelig jeg klarer å få full produksjon raskere denne gang.

Skrevet

er i uke 22 nå...og i dag kom den første råmelka!!

-er egentlig kjempe glad for sist kom den ikke før etter Sara var født, og fikk ikke ammet (ammet +mme til alle måltider i 6uker)

denne gangen håper jeg å kunne amme den lille....så krysser fingrene for at dette er ett godt tegn!

Skrevet

jeg lekker litt fra høyrepuppen...er sånn små flekker i senga når jeg våkner om mårran...:) Sikkert råmelk

Skrevet

Jeg er i 24. uke, men ikke noe tegn til melk.

Nå har jeg begynt å se etter den, da.. Klemmer av og til litt på brystvorta og undrer meg på når det kommer til å komme noen dråper ut.

Spennende!

Uansett så kan du jo droppe bh-en og ligge i en gammel t-skjorte i stedet.. Om det ikke blir for varmt for deg. Det hadde jeg likt bedre i alle fall!

Skrevet

I uke 15 kom melka mi, og nå lekker jeg så mye. Utrolig ubehagelig!! La med BH en stund, men det er bare enda verre. Kjøpte derfor en topp som går under puppene. Brukt den litt, men ligger ofte uten likevel. Hater å ha noe på overkroppen når jeg sover. Så må bytte sengetøy ofte, hehe!!

Skrevet

Er i uke 23, har begynt å lekke noe blank væske fra brystene, spesielt om natten... er det dette som er råmelk???

Skrevet

Melka kommer vel når den skal komme, men for et par uker siden kom det spor etter råmelk i bhen. Ikke store greiene enda :o) Er 22+6 i dag.

Skrevet

Hehe.. Godt at det ikke bare er meg som synes det er ubehagelig/stress.

Ligger med t-skjorte men det kommer gjennom den. Derfor må jeg ha bh med innlegg i. Men men.. Overlever vel dette også :)

Puppene er ihvertfall blitt off limits på en god stund ja!! Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...