Gå til innhold

sykehusbagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har enda ikke pakka bagen, og det er bare 14 daga igjen til termin!!

ka trenger jeg å pakke med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 dager og har ikke pakka jeg heller, vet ikke helt hva man trenger jeg kamera mobil lader og helsekort. hehe..tenkte jeg skulle begynne så smått til uka og begynne og planlegge i hodet hva jeg trenger. Er vel ikke allverdens med ting egentlig.

Skrevet

dette har jeg pakket:mobillader,kamra,ladet til det,toalettsaker,truser,ammebh,ammeinnlegg,bind,t-skjorte,joggebukse,mammabukse,mammagenser,vannflaske,mp3 spiller,sandaler.

Klær til babyn:et sett i 50,et sett i 56,kjøredress,body,sokker,smokker,lur,pledd,og gulklut!

Har sikkert glemt noe jeg også...

Skrevet

#AURORA

Trenger jeg kjøredress til min tror du? jeg har termin i midten av mai.

Og hva mener dere her inne er en kjøredress, har hørt litt forskjellig andresteder...

Skrevet

oj ja 7 dager igjenn ,ikke pakka her heller...

-kamera+lader

-mobil'lader

amme-bh,innlegg,topp

behagelige klær

undertøy

tøffler

toalett saker (krem,shampoo,tannbørst o.l),sminke.

baby album,penn

lyspyl,nesespray,paracet

(mykt dopapir) eventuelt

hårføner-de som har

lille gullet og sambo--- bor et stk fra sykehuset

han trenger bare et par t-skjorter og en slum bukse, undertøy-toalett saker.

2-3 bodya

2 nattdrakter

kjøredress-lue,votter- kaldt her i nord!!!

strømpebukse, sokker.. litt stellesaker-vil bruke eget!:)

Lykek til

Skrevet

det var en grei liste.. har 40 dager igjen men tenkt å pakke den snart.. trur tulla kommer før tiden..

men nå skal dere høre hvor svimete det går ann å være- komm akkurat på at kanskje jeg burde kjøpe meg noe undertøy å ta med?? har bare string truser ogd et er sikkert ikke verdens mest gunstige etter en fødsel når man blør og har vondt.. hahah flaks at jeg kom på det i tide!!!

har rett og slett bare ikke tenkt på det....

Skrevet

Jeg har 14 dager igjen, og har bare pakket noe. Et tips er å ikke ta med for mye klær til babyen, for det har jeg hørt av mine venninner at man ikke bruker uansett. Jeg har bare pakket en lue og en liten bamse, så tar mannen min med det han trenger for hjemreisen.

Har med litt toalettsaker og noen komfortable klær, ellers er det viktigste helsekort, ammeinnlegg og ferdigladet kamera!

Skrevet

hei det er veldig greit å ta med pose til skittene klær og noen blad å lese på. jeg var drit lei siste dagen på sykehuset. greit å ha noe som får tiden til å gå. det skal jeg dinne gangen hvertfall. vet jo ikke hvor mye babyn sover da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...